<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 30

Saturday, December 23, 2017

Part 30

"අනේ බබා.... මම ඔයාට වරදක් කලේ නෑ පන..මට සමාවෙන්න ." .........ලන්ච් ටයිම් එකේ දි⁣නෙත් කාටද හොදටම පින්සෙන්ඩු වෙනවා ....ඒක ඇහෙද්දි හිනා කාල පන යනවා.

" කාටද දිනෙත් ඔයා වැද වැටෙන්නෙ?" එමා දිනෙත් ලගින් වාඩි වුනා.

" නෑ ... මේ පොඩි කේස් එකක්.. කෙල්ලෙක් අඩනවා ...දුක කියනව⁣ ..මට බනිනවා..."

" ඒ මොකෝ?"

" මම ටික දවසක් පොඩි ලව් චැට් එකක් දැම්ම ...⁣ඉතිං මට ඇත්ත කියන්න බැරි නිසා මම හොද ලමයගෙ චරිතෙ කලේ....මේකිට අහුවෙලානෙ මම ඒකිගෙම යලෙුවෙක්ට ලයින් දාල...මුන් දෙන්නම දැන් මට එලාම් එක තියලා වගේ පැයෙන් පැයට බනිනවා..."

" පවු හලෝ.."

" පවු මොනවාද හලෝ..එකියක් බැදල..අනිකිට කොල්ලෙක් ඉන්නවා ....ංඋන් දෙන්න ම දුක කියාගෙන ආවේ...මම ඉතිං සැනසුව....පවුනෙ...අසරන ලමයි කියල ...මුන් දැන් මාව කන්න හදනවා ...එකියක් කියනව එමා ඒකිගෙ හස්බන්ඩ් මට වඩා දාහෙන් සම්පතයි ලු....ඒකි බලහල්ලකො ඉතිං ...මම හම්බෙනකන්ම හිටිය ඒක තේරැම් ගන්න ...ඒකි හරි නම් මට පිං දෙන්න ඕනි ඒ ටික තේරැම් කරල දුන්නට....මොන පවු ද එමා...උන් පවු නෑ..."

එහෙනම් වැන්දේ?

""එහෙම තමා තරහ කරගෙන අයින් වෙන්න හොද නෑ... ඕකුන් මහ අමුතු ජාතියක්.....මගෙ ගෑනිට වුනත් කියන්න බැරි නෑ දෙන්නත් එක්ක එකතු වෙලා....ඒ නිසා කීකරුකමට ශේප් වෙන එක හොදයි ....". කියනව මදිවට හිනාත් වෙනවා...

" පිස්සු හලෝ ඔයා නම්.... අහන්නකො....මට ඔයාට කියන්න දෙයක් තියෙනව....හොදට අහගෙන ඉදලා ඔයාගෙ පිරිමි මොලෙන් උත්තරයක් දෙන්න......""

එමා සිද්ධ වුනු හැම දෙයක් ම දිනෙත් ට කිවුවා....
දිනෙත් ආදර ව හොදටම දන්නවා..ඒත් දිනෙත් උත්තරේ දෙන්නෙ එමා ගෙ පැත්තෙන් බලලා ...දිනෙත් ඉතිං එමා ගෙ යාලුවා නෙ....ලස්සනට එහෙම කෙලින් දෙයක් කියන්න බැරි එයා ආදර ගෙ යාලුවා නිසා නෙ... එයා දෙපැත්තම බලන්න ඕනිනෙ.

" එමා ...." දිනෙත් ෆුල් ම seriouse වුනා

" ඔයා මේ වෙලාවෙ ඔයා ගැන හොදටම හිතන්න ...ආදර කියන්නේ නරක ⁣කෙනෙක් නෙවෙයි ..ඒක එයා ⁣ගෙ ලයිෆ් ස්ටයිල් එක....ඔයාට ඒක පිලිගන්න බැරි නම් එයා එක්ක ඉන්න එක මාර දුකක් වෙයි ...වයසත් එක්ක එය⁣ෙ වෙනස්වෙයි සමහර විට..ඒත් ඔයා දුක් විදින්නෙ ඇයි?

එයා දැන් හදන්නෙ ඔයාව පැත්තකින් තියාගෙන එයාට ඕනි විදියට ජීවත් වෙන්න ....එයා ට ඔයාව නැතිකරගන්න ඕනි නෑ එක සැරේ...එයා ඒකට බයයි හෝ එයත් නොදැනම ඔයාට ආදරේ ඇති එමා.... ඒකනෙ ඔයා කෝල් ගන්නකන් එයා ට අවුලක් නෑ එයා දන්නවා ඔයා track එකේ ඉන්නවා කියල ඒනිසාම answer කරන්න උවමනාවක් නෑ...ඒත් ඔයා කෝල් නොකර ඉදිදි තමයි මනුස්සයා අව්ල් වෙන්නෙ...කල්පනාකරන්නෙ ....ඔයාව මිස් වෙන්නෙ....

එමා වෙන කෙනෙක් ට නම් මම මේව නොමිලේ කියන්නේ නෑ ඒත් ඔයා ට නිසා ඩිස්කවුන්ට් එකක් දෙන්නම් ..."

"හරි හරි කයන්නකො"...

" ඉතිං මේ වෙලවෛ ඔයා මොලේ කල්පනා කරන්න එමා ....ඔයාට ආදර නැති වුනත් ඔයා හිත හයිය කරගන්න ....දුක් වෙන්න දෙයක් නෑ....ඔයා ආදරේ කලේ ඔයාට ගොඩක් ආදරේ දෙන රෙස්පෙක්ට් කරන ආදර ට..ඒත් දැන් ඒ ආදරේ..රෙසපෙක්ට් ලරබෙන්නෙ නැත්තන් වාත වෙවී රන්ඩු කර කර අඩ අඩ පස්සෙන් යන එක වැඩක් නෑ...
ඒ නිසා 50-50 චාන්ස් එකක් ඇරගෙන ඔයා කියන්න ඔයා. බලාපොරොත්තු වුනු දේ මොකක්ද කියලා... ඒක ලැබෙන්නේ නැත්තන් ඔයා අයින් වෙනවා කියල ... හැදෙනවනම්  හැදෙයි...හැදුනෙ නැතත් ඔයා අවුල්වෙන්න එපා..එහෙම කෙනෙක් ගෙන් ඔයාට ලැබෙන දෙයක් නෑ නෙ...
එයා දැන් ඒ කරන දෙ බයානකයි...ඔයාට කිය කිය කරන ව කියන්නේ හෙන අවුල්..අපිත් කරන ව තමා ඒත් ගෑනි ගෙ රෙස්පෙක්ට් එක නැති කරන්නෙ නෑ. එමා....."

ඇත්තටම දිනෙත් කිවුවෙ ඇත්ත ...එමා හිත හයිය කරගත්තා...මොකක්හරි වුනොත්  ඇත්තටම 50-50 chance එකක් ගන්න හිතා ගත්තා...

""" ජීවිතේ කිසිම දෙයක් මල්ටිබෙොන්ඩ් ගාල අලවල තියාගන්න හදන්න එපා ...තාම ඔයා කසාද බැදල ලමයි හදල නෑ...දැන් ඔයා ඒකට සුදුසු කෙනෙක් හොයාගන්න කාලෙ...ඒනිසා දැන් වෙනස් වීම ට ඔලුව නමල ඉඩ දෙන්න...මොකද බැදල ..ලමයි ඉන්න දවසක ඔයාට ඒ තරම් ලේසියෙන් තීරන ගන්න බෑ....ජීවිත දෙක තුනක වගකීම එතකොට ඔයාට තියෙන ව. එතකොට ඉවසන්න වෙනවා ඔයාට ...ඒ නිසා දැන් තමා අවුල් ලිහාගන්න තියෙන කාලෙ..."""

දිනෙත් අන්තිම ට කිවුව ටික නම් කුඩා මොලේටම දැනුන...




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home