<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 24

Sunday, December 17, 2017

Part 24

කොළඹ එන ගමන් නිකමට වගේ අර drumstick girl ගෙ ඉන්ස්ට චෙක්කලා. ඒකෙ photos දෙක තුනකටම ආදර කමෙන්ට් කරල තිබ්බා. my cuty..... උම්මා... වගේ දේවල්........ හිත රිදුනත් එමා හිතා ගත්තා කොළඹ ගිහින් ආදර ව මීට් වෙලා දෙකෙන් එකක් බේර ගන්නවා කියලා......

 කොළඹ ආපු ගමන් ema ආදරට කෝල් කලා.

 "ආදර ඔයා කොහෙද ඉන්නේ මම කොළඹ ආවා mata oya හම්බවෙන්න ඕන."

 "මම හදිසියෙන් kandy යන ගමන්

 මොකක් ඇයි මට කිව්වේ නැත්තේ මම kandy ඉඳලනෙ ආවේ...

 "හරි හරි හදිස්සියෙන්."

"තනියම?"

 "නැහැ යාළුවො ටිකක් එක්ක. මම තියන්නම් පස්සෙ ගන්නම්."

 එමාට මාර දුකක් දැනුන ඔච්චර දැනගෙනත් එමා kandy හිටිය බව ආදර නිකමට වත් කිව්වෙ නෑනෙ kandy යන කතාවක.


 ටික වෙලාවකින් ආදර ගේ facebook එකේ ශෝක් ෆොටෝ එකක් tag වෙලා තිබ්බා. ටැග් කරලා තිබ්බේ drumstick කෙල්ල. "මේ පිස්සො දෙන්නත් එක්ක kandy යනගමන් " කියලා

 ඕනිම කෙල්ලෙක්ට මේවගේ දෙයක් දැක්කම තරහ යනවා වගේම එමා ටත් තරහක් දුකක් දැනුනා. මේ තරම් බොරුවක් ආදර කරන්නේ ඇයි.. එමාට  හිතාගන්නත් බෑ.... අනික මෙච්චර මාත් එක්ක ඉදලා එකසැරේ hiruka අයියගෙ වයිෆ් එක්ක යාළුවෙලා දවස් 3 -4 තවත් කෙල්ලෙක් එක්ක යාළු වෙන්න තරම් මොනවගේ මානසිකත්වයක්ද ආදරට තියෙන්නෙ කියල එමා ට හිතාගන්න වත් බැරි වුනා.
 එමාට මේ දේවල් තනියම ඉවස ගන්න අමාරුයි....
 photo එකේ විදිහට කෙල්ලගෙ අයියා එතන ඉන්නවා....

"ලස්සන ඔයා දන්නවාද ආදර අර කෙල්ලත් එක්ක kandy කියලා"
 බැරිම තැන එමා ලස්සනට කතා කළා.

 "ඔව් අර මොඩ්ලින් කරන girl නේද?"

 "කොහෙන් හොයා ගන්න නල්ල මලේ කෙල්ලෝ ද මන්දා මට කතා කරලා බනින්න හිතෙනවා"

 "ගොඩේ ගෑනියෙක් වගේ හැසිරෙන්න එපා එමා"

 "ඔයාටත් පේන්නේ මගේ වැරදි නේද"

 "ඔයා ඔහොම අහන එක අසාධාරණයි"

 "ඇත්තනෙ  oya හැම වෙලාවම ගන්නේ ආදර ගෙ පැත්ත"

"එමා මොලේ කල්පනා කරන්න . ආදර කියන්නේ මගෙ යාලුවා . ඒත් මම ඔයාටත් ආදරෙයි . ඔයාට මම ඕනි වෙලාවක ඉන්නවා ."

"ආදරෙයි..." එමා ට ඒ වචන ටික හොදට ඇහුනා....මුලු රෑ ම ලස්සන,එමා එක්ක කතා කලා....⁣phone එක තියද්දි යන්තමින් එලිය වැටිලා ....

ජීවිතේ හරි පුදුමයි නේද? පුදුම වෙන්න එපා...කලියුගය කියන්නේ මේකට ...මිනිස්සු වෙනස් වෙනව හරි ඉක්මනට...මිනිස්සු ආත්මාර්තකාමීයි...එයාල ඒ ආත්මාර්ථය නිසා ආදරය සම්බන්ධයෙන් වෙනස් වෙන වෙනස් වීමට කියන්නේ "ආදරය " කියල ...එහෙම ⁣වෙනස්වෙන එක මොනවිදියෙන්හරි තමන් ගෙ වාසියට "හරි " කියල අනුන් ට පෙන්නන  අයට නමක් කියනවා " රැඩිකල් " කියල ...
කලියුගයේ trend එක රැඩිකල් වීම....ඒක ඇතුලෙදි ගොඩක් දේවල් සාදාරනයි...

ඒක තමා හරි  දේ කියල මට ඔයාලව රවට්ටලා එමා සාදාරනයි කියන්න බෑ..ආදර අසාදාරනයි,,,කියන්නත් බෑ..ඔයාලට සාපේක්ෂ විදිහ ට කතාව තේරුම් ගන්නකො.......මේ කලියුගය ....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home