<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 23

Wednesday, December 13, 2017

Part 23




හොඳ හොඳ සෙල්ලම් එළිවෙන කොට.... එක සැරෙන්ම එමාට වයිබර් මැසේජ් එකක් ආවා... ඒකෙ දිග විස්තරයක් ලියලා තිබ්බා....... එයා හිරුකගෙ වයිෆ්ගෙ boyfriend ලු. ආදරයි ..හිරැක ගෙ වයිෆ් අතර තියෙන connection එක ගැන දන්නවද කියලා අහලා.

"" මම දන්නේ නෑ.."".... එමා රිප්ලයි එකක් දැම්මා

 එක දිගටම screenshot වැස්සක් වගේ ආව.
 ඒ ඔක්කොගෙම තිබුනෙ ආදරගෙයි...හිරැකගෙ වයිෆ්ගෙයි දවස් තුන හතරෙ ආදර කතාව.

 ආදර ලියලා තිබ්බා ඔයා නැතුව මට ඉන්න බෑ පන .....ඔයාව මට ඕනේ .....ඔයා මගෙ පණ .....වගේ පැණි talk බෝතල් ගානක්....... අනිවාර්යයෙන් කෙල්ලට හිතෙන්නැති මේවා ecological මීපැණි කියලා..... ඒ තරම් පිරිසිදු පාටයි....... packing එහෙම මාර ලස්සනයි.......

 "" Thanks  මේවා මට එව්වට. ඒත් ඇයි මේවා මට එව්වේ.?..."".. එමා call එකක් ගත්තා.......

 ""එමා මම ඔයාගෙ නම්බර් එක හොයා ගත්තෙත් අමාරුවෙන් ...ඔයා හොඳ කෙල්ලෙක් ඔයා මාර ලස්සනයි මට හිතාගන්න බෑ ඔයා කොහොමද මේ වගේ මනුස්සයෙක් එක්ක ජීවත්වෙන්න කියලා ඔයා පවු ඒකයි මං ඔයාට මැසේජ් කරන්න හිතුවේ""

 අනේ මේ ඔයා කොහොමද දන්නෙ මම හොඳයි කියලා අදමයි කතා කළේ එමා හිතෙන් හිතුවාට කියන්න ගියේ නෑ.......

..."". හරි මට දැන් කියන්නකෝ ඔයා මොකද කරන්නේ කියලා හිරැක අයියගෙ වයිෆ් එක්ක ඔයා ගන්න තීරණය මොකක්ද.....

"" එමා මම ඔයාට ඇත්තම කියන්නම් කො hiruka එයාව මැරි කරලා ඉන්නෙ...තාම ඩිවෝස් එක අරගෙනත් නෑ ඒත් දැන් අවුරුද්දක් තිස්සේ මාත් එක්ක ජීවත් වෙන්නේ අපි ආවෙ ලංකාවේ ඩිවෝස් එක ගන්න.....
 ඇත්තටම මට එයාව බඳින්න කිසිම උවමනාවක් නෑ මගේ අම්මලා කොහොමටවත් කැමති නෑ බැඳපු ගෑනියෙක්ව බඳිනවට..."""

 සම්ප්‍රදායික ජරාම ජරා පිරිමිකම එලියට ආවම මට එතනදි අප්පිරියාවක් ආවා ... අවුරුද්දක් තිස්සේ ඒ ගෑනි එක්ක බුදියන්න හොඳයි ඒත් ඒ ගෑනිව බඳින්න බෑ ඔයා වගෙ පිරිමි නිසා තමයි ගෑනු වටේ යන්නේ.. එමා  හිතට ආපු එකක් වත් කියන්න ගියේ නෑ මොකද එමාට එයාව අදාළ නැති නිසා.... කරන්න ඕන මොකක්ද කියල එමා දැනටත් තීරණය කරල ඉවරයි....

"" හරි ඔයා කතාව කියන්නකො""

 ""ඉතිං මට ඕනි එයාම ඒක තේරුම් අරගෙන මගෙන් අයින් වෙලා යන්න.... එයා දැනට ලංකාවේ ඉන්නේ මං එයාට අරන් දුන්න ගෙදර........ ""

 ඒ කියන්නේ කෙටියෙන්ම කිව්වොත් මෙයා කරන්නේ අර ගෑනිව use කරන එක

""එයයි හිරුකයි දෙන්නම කරදර කරන්නේ බදින්න කියලා මට....... ඒත් මට බැදපු ගෑනියෙක් බඳින්න බෑ...අපේ අම්මලා මට දේපල මොකුත් දෙන එකක් නෑ....... ඊයේ පාන්දර වෙනකම් එයා ගෙදර ඉඳලා නැහැ..... ඒ නිසා මං උදේම ගෙදර ගිහිල්ලා එයාගේ ෆෝන් එක බැලුවාම මේ messages ඔක්කොම දැක්කා....... ඊට පස්සේ මං හිතුව මේ ටික ඔයාට එවන්න ඕන කියලා.......

""තෑන්ක්ස් එව්වට.... ""

 එමා screenshots ටික එහෙමම ආදරේටයි ලස්සනටයි දෙන්නටම sand කළා.....

 ඒක seen වැටුන ගමන් ආදර කෝල් කරා....

 ""කොහෙන්ද ඔයාට ඒවා හම්බුනේ?""

 ""ඔයා රෑ තිස්සේ වයින් බීපු මහලොකු ආදරවන්තිගෙ boyfriend එව්වේ.""

 ""ඌ මොකටද ඔයාට කතා කරේ?""

 ""ඒක ඔයා එයාගෙන් අහගන්න මොකටද කතා කරයි කියලා ,,,ඔයා ඉතින් husband ..boyfriend දෙන්නම ඉන්න කෙනෙක් එක්ක නෙ ලව් කරන්න පටන් ගත්තෙ.""

 ""පිස්සුද කවුද කිව්වේ ලවු කරනවා කියලා""

 ""ඇත්තද? හොඳයි ....ඒ බෝයි මට කතා කරලා කිව්වා අරයව අතාරිනවා මගෙත් එක්ක යාළු වෙන්න කැමති කියලා.""

 ""කණ පැලෙන්න ගහන්න ඕනි okata""

 ""ඒ මොකටද ඔයා මාව අතහැරලා නේ තියෙන්නේ.... මං කාත් එක්ක යාළු උනහම ඔයාට වැඩක් නෑනේ.......""

 ""නෑ මම අත ඇරලා නැහැ...... ඔයා ඉන්න ඒ දෙන්නත් හිටපුදෙන් ජොලියට නේ"

 ""අනේ මේ ආදර ඔයාගේ ඔය පිස්සු මළ විකාර නවත්තගන්න ..."

 ""හරි හරි මම එහෙනම් තියෙනවා ,,,මම අරෑව අල්ල ගන්නම්කෝ.""

 කොයි තරම් තරහක් තිබ්බත් එමාට ආදරගෙ කටහඩ ඇහෙනකොට පුදුම දුකක් දැනෙනවා.... එයාව අමතක කරන්න ,,කරන්න පුළුවන් දරුණුම වැඩේ උනත් කරන්න හිතුනා....

 ""එමා කවුද මේ ටික එව්වේ.?""... ඒ සැරේ ඒ ප්‍රශ්නෙම ලස්සන අහනවා..

"" හිරුකගේ වයිෆ්ගෙ boyfriend""

"" මූට නම් පුදුම අමාරුවක් තියෙන්නේ ඕකට ගහන්න ඕන""

 ""ඔයා මොකටද එයාට බනින්නේ... වැරැද්ද කළේ එයා නෙමෙයි නේ......""

 ""අනේ ඔයා දන්න තරම නේ ඌ තමයි හිරු කගේ ලයිෆ් එක විනාශ කළේ...ඌ ගෑණිව ඉස්සුවා...""

 ""අනේ මේ ලස්සන ඒ ගෑනි බබානේ උස්සන්න.... please ඔය වගේ ගොන් කතා කියලා මාව තරහා ගස්සන්න එපා.......""

 ""උගේ ගෑනිව ඉස්සුව මදිවට දැන් කසාද බඳින්නත් බෑ කියනවා..""

""තියෙන හොඳ කමට වෙන්න ඇති බඳින්න බෑ කියන්නේ""

 ""එමා ඔයා මාර නපුරු වෙලා""

 ""එහෙම තමයි ලස්සන ...මිනිස්සු වෙනස් කරන්නේ මිනිස්සුම තමයි

"" ඔයා දැන් වැඩ ඉවරද?""

 ""ඔව් අපි අන්තිම මීටින් එකත් ඉවර කළා හවස මායි දිනෙත් උයි කොළඹ එනවා...ඒ ආවම මම ආදරව මීට් වෙන්න එනවා....මාව දැක්කම එයා වෙනස් වෙයි..ඒත් මට මාර අමාරැයි..""..

""ඔයා එන්නකො...වෙන දෙයක් වෙයි.."".




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home