<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 21

Tuesday, December 12, 2017

Part 21

දිනෙත් කිවුව දේ ගැන හිත හිත ඉදලා එමා ආදර ට කෝල් කලා....
ආදර answer කලා ද? නෑ...එමා එක සැරයක් අරං නිකන් හිටියද? ඒත්  නෑ....දෙකෙන් එකක් බේරගනවා කියල හිතල එක දිගටම ගත්තා .
බැරිම තැන ලස්සනට ගත්තා ...

"ලස්සන කෝ ආදර ? "
"ඉන්නව එමා"
" එයාට ⁣phone එක දෙන්න"
"ඉන්න.. "

ඉවසන්න අමාරැ තත්පර ගානක්....

"එමා...ලස්සන ගන්නම් කිවුවා...යාලුවො ඉන්නවා "

" අනේ මේ ලස්සන ...දෙන්න එයාට phone එක."

" එමා ...අහන්න කියන එක..."

" මට ඔයා කියන එක අහන්න ඕනි නෑ..එයා ගෙදර යන්නෙත් නෑ...කවුද ඉන්න යාලුවො ?"

" හිරැක ගෙ වයිෆ්..එයා ගෙ යාලුවා"

එමා ට ඇඩුනෙ දුකට නෙවෙයි ...තරහට...දවසක්ම හරියට නිදාගත්තෙත් නෑ.

" අනේ දෙන්න එයාට කතා කරන්න ...එයාල කොහෙද ඉන්නෙ? රෑම් එකේ නේද? ඇත්ත කියන්න...ඔයා ඇයි එතන නැත්තේ ?"

එමාට මැවිල පේන්නෙ විකාරම දේ
වල්...ලස්සන ගෙ ගෙදර එමා ආදර එක්ක ඒ රෑම් එකේම තුරැල් වෙලා හිටිය හැටි මතක් වුනා....ඒ බෙඩ් එකේම ආදර තවත් ගෑනියෙක් තුරැල් කරන් ඉන්න හැටි මැවිල පේන්න ගත්තා ....

"ඔයා හිතන දෙයක් මෙතන නෑ...එයාල වයින් එකක් බොනවා...මම චූටි වැඩක්...හෙට බාර දෙන්න තියෙන නිසා ඒක කරනවා...."

"අනේ ලස්සන ...මට ඇත්ත කියන්න..."

" හොද ලමය වගේ අහන්න ...පුටු දෙකක වාඩිවෙලා කතා කරනවා.....යාලුව කෝල් එකක. .. හුස්මක් ගන්න එමා...අඩන්න එපා."

එමා ෆොන් එක තිබ්බට ඔලුව තනිකරම අවුල්..මොකක්ද මේ වෙන්නෙ කියල එමාට හිතාගන්න බෑ. මේතරම් ඉක්මනින් මෙහෙම දෙයක් වෙයි කියල හීනෙන් වත් හිතන්න  බෑ.

එමා ට වැඩිපුරම ඉවසන්න බැරි වුනේ එක සැරේ ආදර කෙල්ලෙක් නිසා වෙනස් වුනු එක....කෙල්ලෙක් එතනට ගෑවුනේ නැත්නම් මේ තරම් දුක හිතෙන එකක් නෑ....
""ආදර ඔයා මට මේ විදියට  කරන්නෙ මම අසරණම වුනු වෙලාවක. මම
 දුර ඉන්නෙ...වැඩ ⁣ගොඩක හිරවෙලා . නිදාගෙන නැහැ...නයෙක්ට දල කඩල පොල්ලකින් ගහනව වගේ...මට පන නෑ....""" එමා තනියම කෑගහල ඇඩුවා. පැය බාගයක් යන්න ඇති එමා ආයෙත් ආදර ට ගත්තා....ෆෝන් එක off. ...ලස්සන ට ගන්නව ඇරෙන්න කරන්න දෙයක් නෑ...

"" අනේ මට හුස්ම ගන්න බෑ....මට ආදර ට කතා කරන්න ඕනි.."". එමා ඉකි ගැහුවා ...

"" එමා ...අනේ එමා... අඩන්න එපා පිලීස් මම කියන දේ අහන්න ...මම මේ ගැන කතා කරන්නම් ආදර එක්ක.. අද දවස ගත කරන්න ..අමාරවෙන් හරි....මම ඔයා එක්ක phone එකේ ඉන්නම්...."

එමා ට ලස්සන ඇරෙන්න වෙන පිහිටක් ඒ වෙලාවෙ තේරැනේ නැහැ.....ටික වෙලාවක් යනකන් ලස්සන එක්ක කතා කර කර හිටියට ... continue කරන්න තරම් මානසිකත්වයක් එමා ට තිබ්බෙ නෑ...

""ඕකේ.... ආදර ඔයා  ඔහොම කරන්න .....ඔයා තාම එමා ගැන දන්නෙ නෑ...එමා අද අඩයි.....අඩල අඩල හිත හදාගනියි....හෙටත් දවසක් නෙ""

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home