<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 28

Wednesday, December 20, 2017

Part 28


ඊළඟ දවසේ උදේ පාන්දර එමා නැගිටුනේ ෆෝන් එක රිං වෙන සද්දෙට..... එතකොට ලස්සන නිදි කුමාරයා වගේ සැපට නිදි.....
 කාගෙන්ද කෝල් එක කියල හිතාගන්න පුළුවන්ද... ආදර ගෙන්......
surprise කිව්වලු......

" ඊයේ රෑ නිකමටවත් කෝල් එකක් දුන්නෙ නෑ නේද?"

 චුට්ටක් ඔහොම ඉන්න මේ හීනයක් ද ?එමා හොදට ඇස් දෙක පිහිදැම්මා

 "ඔහොම ඉන්න ආදර පොඩ්ඩක් මං මූණට වතුර ටිකක් දාගන්න මේක ඇත්තක්ද හීනයක්ද?"


 "අනේ විහිළුවක් නෙමෙයි කෝල් එකක්වත් දීලා තිබුණේ නැහැනේ"

" ඉතින් ඊට කලින් මම එක දිගට calls සීයක් දෙසීයක් දෙද්දී ඔයා නිකමට වත් ආන්සර් කළා ද...... ?...අනේ නිකන් යන්න ආදර යන්න....... කෝ ඔයාගේ කෝටු කකුල් ප්‍රියම්බිකා"

 "හරි හරි ඒවගෙන් වැඩක් නෑනෙ....ඔහොම කරගෙන යන්න කො එහෙනම්."
 ඒ පාර කට් කළා.....

 අනේ පිස්සෙක්......... එමා තනියම හිතුවා.......

 මොනව උනත් එමාට කටහඬ ඇහෙද්දි පිස්සු වගේ. ඒත් මොනා කරන්න ද? ආයෙත් කෝල් කරන්න ගියොත් ආදර පරන ලොකු සීන් ටිකම දාන බව විශ්වාස නිසා එමා හිත හයිය කරගත්තා.

එමා තේ එකකුත් හදලා එකක් ලොකු ගෙ රෑම් එකෙන් තියලා අනිත් එක ඇරං ලස්සන ලගට එද්දී කවුද කෙනෙක් එමාට රිං කරනවා...

" හෙලෝ...."

" මේ හලෝ මම ආදර ගෙ girl friend කතා කරන්නේ ඔයා එමා නේද? " මොකක් ?
මෙ අර නල්ලමලේ  කොටු කකුල් කුමාරි ද?

" මොකා? ආදරගෙ girl friend කිවුව ? හප්පා දැං පිස්සො බෙහෙත් ගන්නෙ ⁣ ෆෝන් එකෙන් ද? කවුද ඔයා ? ආදරගෙ කොයි කෙල්ල ද?"

" අනේ මේ එමා ඔයා බබා නෙ... මම.. ..""
 කෙල්ල එයාගෙ නම කිවුව ....මගෙ සද්දෙට ලස්සන ඇහැරිල මොංගල් වෙලා වගේ බලන් ඉන්නවා ..

" හප්පා ..මේ නල්ලමලේ ඔයා ද? ඉතිං ඇයි මට ගත්තේ....ඔයාගෙ ආදර අද ඔයාලගෙ ගෙදර නේද? "

" ඔව්...මම ආස නෑ එයා ඔයාට කෝල් කරනවට.ඒකයි මම ගත්තෙ එයා වොශ් රෑම් යනකන් ඉදල. එයා මට ආදරෙයි...මාත් එයාට ආදරේ යි. ප්ලීස්  අපිට කරදර කරන්න එපා" ⁣
බටේ කැඩුන ටැප් එක වගේ එයා එක දිගට කියාගෙන යනවා.

" ඇත්ත ද ? දවස් දෙක තුනට සෑහෙන්න අදෙරේ කරල වගේ....යනව හලෝ යන්න " එමා තරහ වැඩිකමටම කටි කලා.කලා...

ඇස් වලින් කදුලු වැටුනෙ තරහ වැඩි කමටමයි..ශිට්..ආදර ඔයා නිසා එක එක ගොං ගෑනුන්ගෙ පාර්ටි බලන්න වුනානෙ මට...
 ලස්සන මොකුත් ම අහන්නෙ නැතිව  මූන හොද⁣ගෙන ඇවිත්  එමා ට තේ එක දුන්නා.
එමා කදුලු පිටින්ම ලස්සන ගෙ පපුවට තුරැල් වෙලා තරහ නිවාගත්තා.......



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home