<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 26

Tuesday, December 19, 2017

Part 26

රෑ දෙකක් අමාරැවෙන් ගත වුනා. ඒ දවස් දෙකටම එමා නිදාගත්තෙ පැය දෙකක විතර. ආදර කෝල්ස් 20-30 ක් ගත්තම එකක් ආන්ස්වර් කලා...ඒ අතරෙ drumstick කෙල්ල ඔයක් ලග නාන්න ගිහින් ආදර ල කට්ටිය එක්ක ආදර hug කරගෙන ෆොටෝ එකක් ඇරං Instagram දාලා

.. බලං ගියාම මෙයාල ඔක්කොම instant noodles වගේ....මාර fast. හැම දේටම විනාඩි 2-3 යි.love කරන්නෙත් instant විදිහට. ඒ තරම්ම ඉක්මනින් අතඇරලත් දානවා.

මම කිවුවෙ එමා එක දිගට නිදාගත්තෙ නෑ කියල හරියට ...දෙවෙනි දවසෙ වැඩ ඇරිල එන ගමන් එමා ට " පාන්" කියාගන්න පන නෑ...( පාන් කියාගන්න බැරි නිසා එමා ⁣pastry shop එකෙන් කට්ලට් කියල කට්ලට් එකක් කාල මයිලෝ එකක් බිවුවා.)

කොහොම වුනත් එමා ට ගෙදර යන්න බෑම හිතුනා. කල්පනා කරන අතරෙදි තමා ලස්සන ගෙන් කෝල් එක් ආවෙ. "

"අනේ මට ගෙදර යන්න බෑ ලස්සන ...පිස්සු වගේ..මම නිදාගෙනත් නෑ දවස් දෙකක් හරියට ." "

""ඔයා මෙහෙ එන්න . ලොකු ඉන්නවා . අපි ටිකක් කතා කරමු...ඔයාගෙ හිත නිදහස් වෙයි." "

එමා දෙපාරක් නොහිතා ලස්සන ගෙ ගෙදර යන්න තීරනය කලා.මොනව වුනත් මේ දේවල් open ම කතා කරන්න පුළුවන් කෙනා ලස්සන . එයා ආදර යි.එමා යි...දෙන්න ගැනම හොදටම දන්න නිසා දෙන්න ගැනම වැරැද්දක් නොහිතන බව එමාට විශ්වාසයි....

එමා යනකොට ලොකු යි ලස්සනයි දෙන්න උයනවා. ලොකු කියන්නේ ආදරලගෙ සෙට් එකේ ඉන්න අහිංසකම කොල්ලා.

එමා ට ලස්සනගෙ ගෙදර අමුතු තනක් නෙවේ. ආදර එක්ක යාලුවො එක්ක ඇති තරම් දවස් ගෙවල තියෙනවා.එමා වොශ් එකක් ඇරගෙන ඇදගත්තෙත් ලොකු ගෙ ශෝට් එකයි t-shirt එකකුයි.

එමා ට ඉවසන්න බැරි තරම් මහන්සියි. නිදාගත්තෙ නැති එක ඊටත් වඩා අමාරුයි .

තේ එක බොන ගමන් ⁣එමා සොෆා එකේ හාන්සි උනා.

""ඔයාට මහන්සි පාටයි ගොඩක්. ටිකක් නිදාගන්න " "

""අනේ මට නින්ද යන්නෙ නෑ ලස්සන . ආදර ඔයාට කතා කලා ද?" "

""ඔයා දන්නවනෙ එමා කතා කලත් ඒ හැම විස්තරයක්ම ගෑනු ලමයි වගේ අපි කතා කරන්නේ නෑනෙ." "

""මට මෙහෙම දුක් වෙවී ඉදල පුරැදු නෑ. ආදර ට කොයිතරම් ආදරේ උනත් මෙහෙම පිස්සු නටද්දි මට අමාරැයි. මේ ජීවත්වෙන්නෙ එමා නෙවෙයි ලස්සන ...එමා කියන්නෙ පන ඇරල වුනත් ආදරේ කරන අල්ලන්නේ නැත්තම් මුනටම දමල ගහන සැහැල්ලු කෙල්ලෙක් .මේ දැන් ඉන්නෙ මම නෙවේ...කලින් හිටිය එමා නෙවේ....මම ආස ඇති තරම් ආදරේ කරන්න...දැන් මට වෙලා තියෙන්නෙ හූල්ලන්න..."

එමා තේ එක පැත්තකින් තියලා ඇති තරම් ඇඩුවා. ...කලුවර වැටිල...⁣ඒත ඇස් දෙක ඉදිමිලා රතුවෙනකන් ඇඩුව. ඉකි ගහල ඇඩුවා....

ලොකූ එයාගෙ කාමරෙන් එලියටවත් ආවෙ නැත්තෙත්,,, ලස්සන එක දිගටම ෆෝන් එක ඔබ ඔබ හිටයෙත් මේ වෙලාවෙ එමාව නලවන්නවත් සනසන්නවත් බැරි බව තේරැන නිසා වෙන්න ඇති.

එමා ඇති තරම් අඩලා වොශ් රෑම් රකෙන් මූන හොදගෙන ආවටත් පස්සේ තමයි ආදර කට ඇරියේ.

. " "කන්න යමු එමා. ලොකු කෑම හැදුවා ."

එමා උත්තර නොදී ගිහින් fridge එක ඇරල ඒකෙ තිබ්බ වයින් බොට්ල්ස් දෙකෙන් එකක් අතට ගත්තා. මූඩිය ඇරියට ග්ලාස් එකක් වත් ගන්නෙ නැතිව ආයෙත් sofa එකේ වාඩි වෙලා bottle ekenma වයින් බොන්න පටන්ගත්තෙ ලස්සන දිහාවත් බලන්නෙ නැතිව.

ලස්සන ඒත් වචනයක් වත් කිවුවෙ නෑ...
විනාඩි දහයක් යන්න කලින් එමා වයන් බොට්ල් එකම කටේ තියාගෙනම ඉවර කලා කිවුවොත් ඔයාල හිතයි බොරැ කියල. ඒත් ඇත්තටම එමා ඒක බිවුවා.ලස්සන ඒත් සද්දයක් නෑ...

එමා ට ඕනි වුනෙත් මේ නිදහසමයි.....දවස් ගානක් දුක් වෙලා හෙම්බත් වුනු හිතට හරි වැරැද්ද කියල දෙන කෙනෙක් නෙවේ...ලගින් ඉදන් තනි නොකර බලන් ඉන්න කෙනෙක්...

එමා⁣ට තේරැනා මුලු ඇගම රත්වේගෙන එනවා වගේ...ඇස් දෙක බර වෙනව වගේ...ආදර ව මතක් උනා....කට හඩ අහන්න හිතුනා....ෆෝන් එක ගන්න නැගිටිද්දි වැටෙන්න වගේ ආවත් ..ඇවිද්දෙ වැටෙන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි උනත් එමා ට ඔනි උනේ ම කෝල් එකක් ගන්න ...

ලස්සන එමා ව අල්ලගෙන ⁣රෑම් එකෙ බෙඩ් එකට ඇරං ගියා...ෆොන් එකත් ගෙනත් දීල පැත්තකින් වාඩි උනා. එමා අමාරැවෙන් ආදර ගෙ නමබඒ එක ඩයල් කරල කොල් කලා...
.......ආයෙත් ආයෙත් කෝල් කලා....ආන්සර් කරන්නෙම නැති තැන ෆෝන් එක පැත්තකට විසි කරල ආයෙත් අඩන්න ගත්තා....

""එමා ..දැන් ඇති.. " "

"@මට මොකක්ද කරන්න තියෙන්නෙ දැන් ? ආදර ව අමතක කරන්නද? ""

එමා හයියෙන් එයාගෙම කමමුල් දෙකට ගහගත්තා

"."නවත්තගන්න දැන ඇති..." "
ලස්සන එමා ගෙ අත් දෙකින්ම අල්ලගත්තම එමා ලස්සන ගෙ පපුවෙ තුරැල් වුනා....

එමා ට එදා රෑ ලස්සන නින්දෙන් එමාව තුරැල් කරගත්තු දවසෙ දැනුන ෆීලිං එක අසිහියෙන් දැනුනා

.... " "මට ආදර එපා..එයා මෝඩයෙක්...මාව දාල වටේ යන මෝඩයෙක්....ලස්සන මට ඔයාව ඕනි...මේ දැන්ම ඕනි...මට ඌ එපා ආයිත්..." "

එමා අසිහියෙන් කියාගෙන කියාගෙන ගිහින් ලස්සනට හොදටම තුරැල් වුනා...

සමාවෙන්න ...දැන් ආයෙත් කතාව වල් පාටයි...මෙතනින් එහා වුනු දේවල් විස්තර කරල ලියන්න මට අමාරැයි...කලුවර රෑක හද එලියට ගිහින් වාඩි වෙලා...ඇස් පියාගෙන එමා වයි..ලස්සන වයි මතක්කර ගන්න..එයාල මොනව කරන්න ඇතිද? .....ඔයාලට හිතේ මැවෙන හැම දේම ඒ දෙන්න කලා....හැබැයි එක දෙයක්...ඒ එක දෙයක් වත් වල් හිතකින් විදින්න එපා....ලස්සනට විදින්න... ආයෙත් කියන්නම් ....ජීවිතේ හරි පුදුමයි නේද? .....

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home