<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 31

Saturday, December 23, 2017

Part 31


දිනෙත් කිවුව හරි ...රෑ වෙනකොට ආදර කෝල් කලා.
" ඇයි එමා කෝල් කරන්නේවත් නැත්තෙ?"

" මට හිතෙන්නේ නෑ. "

"ඔයා මාව අතඇරලද?"

"ඔයා නෙ මාව අතඇරියෙ..."

"නෑ පිස්සු ...මම ජොලියට කරන ඒවා.."

"බෑ ආදර තවත් ඒව ඉවසන්න බෑ..ඔයා තීරනයක් ගන්න ...මාත් එක්ක ඉන්නවානම් වෙන කෙල්ලො එක්ක ඔහොම පරසිද්ධියේ නටන එක නවත්තන්නම වෙනවා..."

" අනේ මන්ද මම පිස්සෙක් එමා...අන්තිමට මම තනිවෙයි."

"ඔව්.. ඒකනෙ කිවුවෙ ...ඔයා කල්පනා කරන්න..."

" ඔයා වෙනස් වෙලා.. "

" ඔව් මම දැන් රෑට කොල්ලොන්ට නින්ද යනකං කතාන්දර කියනවා ...ඔයා රෑට මගෙ ලග නෑනෙ...වෙනදට අපි නින්දයනකන් කතා කරනවනෙ දුර හිටියත්...මට පාලුයි""

" කාටද කතාන්දර කිවුවෙ ? "

"අපෝ ඒක නම් ඔයාට කියන්නෙ නෑ"

" තොට පිස්සු ....අනේ මන්දන්නැහැ...." ඒකට මනුස්සයට තරහ ගියා. ...

" අනේ මම තියන්නම් ...මම ඔයාට ආයෙත් කියන්නේ ප්ලීස් තව ටිකක් කල්පනා කරන්න ආදර ..මම ඔයාට ආදරේයි...මට ඔයාව ඕනි... ඒත් මට ඕනි මට ආදරේ කරපු පරන ආදර ...."

" කාටද කතාන්දර කිවුවෙ කියන්නකො" එමා කියන ඒව ගැන ගානක් වත් නැතිව ආදර වෙන දෙයක් අහනවා...

" මං තියනව ...බායි..."

එමාට පුදුම දුකක් දැනුන.. මේ විදිහට ගියොත් මොකක් වෙයිද හිතාගන්න බෑ...එමා ට ඒ වෙලාවෙ ආදර ගැන පුදුම දුකක් දැනුනා...ඇයි මෙහෙම හැසිරෙන්න... මොනව උනත් එමාට ආදරගෙන් දැනෙන්නෙ පුදුම ආදරයක්...⁣ඒක ඇහෙන්නේ කනට නෙවෙයි ...මුලු ආත්මෙටම දැනෙන දෙයක්.....
මෙහෙම දුක් විදින්න නම් බෑ... දෙකෙන් එකක් වෙන්න ඕනි... එක්කො ආදර ව අතඇරලම දාල හිත හදාගන්න ඕනි...

තනියම මේක ඉවසන්නවත් විසදගන්නවත් බැරි නිසා එමා ලස්සනට කතා කරල එයාලගෙ ගෙදර එන්නද ඇහුවා..ලස්සන ඉතිං කොයි අමාරැවටත් බොන පැනඩෝල් වගේ...

එමා ගියපු ගමන් ලස්සන ගෙ කකුල් දෙකේ ඔලුව තියාගත්ත. සෝෆා එකේ මෙහෙම ඇලවෙලා ඉද්දි හරිම නිදහස් .

" මොකක්ද ලස්සන මේ වෙන්නෙ? "
එමා  ආදර කිවුව හැම දෙයක්ම ලස්සනට කිවුව .

" ආදර ඔයාට ආදරේ නැතිව නෙවේ එමා.  මටත් තේරෙන්නෙ නෑ මොකක් කියන්නද කියල. අනේ මන්දා. "

" මම මේකට ඔයාවත් ඇදල ගත්තනෙ.."

" ඔයා මගෙ ගැන worry වෙන්න එපා. මට ඔයාල දෙන්නම ඕනි එමා. ඔයා ආදර එක්ක සතුටින්  ඉන්නවනම් ඒක මට සතුටක්.  ඔයා දුකින් ඉන්නවට මම කැමති නැහැ....මම ඔයාට ආදරෙයි..  ඒත් ඔයාව අයිති මට නෙවෙයි නම් මට ඒක කමක් නැහැ ...අපි අතරෙ උනු දේවල් උනේ මොකක්ද ආදරයක් තියෙන නිසා...මම දන්නවා ඔයා එහෙම දකින දකින කොල්ලො එක්ක යන කෙනෙක් නෙවේ කියල එමා.
මට ඕනි ඔයා පරිස්සමින් ඉන්න. ඒකයි ඔයා පිස්සු නටද්දි මම තරහ ගන්නෙ . ""




0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home