<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 32

Sunday, December 24, 2017

Part 32

" ඉතිං ඔයාට ලැබෙන දෙයක් නෑනෙ ලස්සන  .." එමා ට තාමත් හිත හදාගන්න බෑ..

" මට මොනව ලැබෙන්නද? මට මොකුත් ඕනි  නෑ"

" ඇයි ඔයා කියන්නේ නැත්තෙ ආදර අතඇරල ඔයාගෙ ලගට එන්න කියල ? " ඒක තමා අද දවසට එමා අහපු ගොන් ම පරශ්නය .

" ආදරේ කියන්නේ ඒකට නෙවෙයි එමා...මම ඔයාට කිවුවෙ දවසක්..ඒක ආත්මෙට දැනෙන්න ඕනි  ෆීලිං එකක්. අපිට අපි ලග ඉද්දි අපි අපේ කියල දැනෙන්න ඕනි. ඒක එක පුංචි සිද්දියක් නිසා හරි එක සැරේ ඇතිවුණු ආසාවක් නිසා හරි ගන්න හදිසි තීරනයක් නෙවේ....තව චුට්ටක් ඉන්න ..ඔයාට දැනෙයි  ඔයාට ඕනි කෙනා කවුද කියල. ...මම එක නවාතැනක් විතරයි වෙන්න ඇති...ජීවිතේ එක එක්ස්පීරියන්ස් එකක් විතරක් වෙන්න ඇති..." ලස්සන කියවගෙන කියවගෙන යද්දි එමාට කියන්න දෙයක් ිබුනෙ නෑ.

" බලමු ....මොකක්හරි වෙයි ...

ඇත්තටම එමාට දුකයි...එයා ට ලස්සන ලගදි හරිම  සනීපයක් දැනෙනව⁣ එයා කතා කරනවිදිය..හැසිරෙන විදිහ. ඒත් ආදර ගැන හිතද්දි එන පපුව පිච්චිලා යන ෆීලිං එක ලස්සන ගෙන් දැනෙනවද? මේකනම් මාර පිස්සුවක්.....

⁣එදත් ලස්සන රැයක්...

ඊලග දවසෙ එමා යි ලස්සන යි දෙන්නම නැගිටිද්දි  ගොඩක් පරක්කු වෙලා....ලස්සන වෙනද වගේම පුදුම calm. එමාට ඒ නිවිච්චකම දරාගන්න බැරි තරම්.....

ආදරගෙ කෝටු කකුල් කුමාරි ආයෙත් ෆොටෝස් දාල .....එමාට ඒකත් දරාගන්න බැහැ ....

දැන්නම් මටත් එමා වාතයක්... තීරනයක් ගන්න බැරි පිස්සු මගුලක්...මං ආසයි එමා ලස්සන එක්ක ජීවත් වෙනවට...කොයිතරම් එහෙම කතාව හරවන්න හැදුවත් ආදර මැදින් කඩන් පනිනවා...මේක එමාගෙ ලැබීමද නොලැබීම ද මට තේරෙන්නැහැ...

මොනව උනත් ෆොටෝ දැක්කම එමාට තරහ ගියා...ආදර නටන්න හදන්නේ ...එමා එක්ක ඒව බෑ...ඔයාට හොරෙන් මේ එමා ලොකු සෙල්ලමක් කලා...එමාට තරහ එක්කම සතුටක් දැනුන.... පලිගත්ත වගේ දැනුන...ලස්සන ඒකෙ ඉත්තෙක් උනු එක දුකක් උනත් ..ආදරට එකසැරයක් හරි වැරැද්දක් කල එක ගැන එමා ට සතුටුයි...ඒක තව පිස්සුවක්...

ෆෙටෝස් දැක්ක තරහයි...ලස්සන ලග හිටිය ගැම්මයි දෙකම හිතට ඇරං එමා ට හිතුන ආදර ව අතඅැරල දාන්න සදහටම....කෝල් එක ගන්න කලින් හිත හොදටම හයිය කරගත්තා.. ..

" හෙලෝ ආදර ....."

" කියන්න "

" මම ඔයාගෙ ෆෙටෝස් දැක්ක...තව ඉවසන්න බෑ...මට ඔයාව එපා ආදර  ...මේ ඇත්තමයි කියන්නේ ..මම නතර කරනවා...ඔයා ඕනි කෙනෙක් එක්ක යන්න.."

" ඔයාට පුළුවන් ද එහෙම කරන්න ලේසියෙන?" ආදර ඇහුවෙ පුදුම වෙලා වගේ....

"මට පුළුවන් ,,මම try කරනවා"

"මම ටික දවසකින් හැදෙයි"....

" බෑ...බෑ...ඒ ටික දවසවත් මට බලන් ඉන්න බෑ...දැන් ඇති" එමාට හිතාගන්න බෑ මේ තරම් හිත හයිය වුනේ කොහොමද කියල...

" ඔයාට කවුරු හරි ඉන්නවද?"

" මම කෙනෙක් හොයාගන්නව..."

" හරි ..ඔයාට ඉවසන්න බැරි නම් යන්න ...ඒත් මම දන්න කෙනෙක් එක්ක යාලුවෙන්න එපා. ...


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home