<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 34

Sunday, December 24, 2017

Part 34

හොදටම රෑ වෙද්දී  පපුව ⁣හීරෙනව වගේ දැනුනත් එමා හිත හයිය කරගත්තා...ලස්සන ලගදි දැනෙන මේ සැහැල්ලුව නැතිකරගන්න බය හිතුන...අද දව⁣සෙ ආදර පැත්තකින් තියල ජීවත් වුනු පැය ගාන පුදුම නිදහස් ....

ආදරගෙන් කොල් එකක් ආවෙ ඒ වෙලාවෙමයි..  

"එමා මට ඔයාට කියන්න දෙයක් තියෙනවා....මම ජරා මිනිහෙක්..ඔයා පැත්තකින් තියාගෙන මම ගෑනු කීදෙනෙක් එක්ක ගියාද කියල මටවත් මතක නෑ....ඔයා දන්නෙ ටිකයි...මම පිස්සෙක්. ...මම වගේ ⁣කොල්ලෙක් මේ ලෝකෙ කිසිම ගෑනියෙක් ට ලැ⁣බෙන්න එපා....ඔයා වගේ රත්තරං කෙල්ලෙක් ලේසියෙන් කොල්ලෙක් ට ලැබෙන්නෙත් නෑ....ඔයා දැන් මොකා එක්ක ගියත් ඔයා ගොඩක් මම වෙනුවෙන් ඉවසුවා ...එමා මගෙ රත්තරං එමා....ඔයා සතුටින් ඉන්න ඕනි ..."

එමාට ඒ ටික ඇහෙද්දි ඉවසන්න බැරිවුණා ...කදුලු වැටෙද්දී  ඉකිගැහුනා....

" අනේ මගෙ රත්තරං ආදර ...ඔයාට වෙනස් වෙන්න බැරිද? ..මම ඉවසන්නම්...."ජීවිතේ මේ තරම් පපුව කඩාගෙන යන දුකක්....ඉවසන්න පුළුවන් ද?

" බෑ එමා එපා...ඉවසන්න එපා...මම හැදෙන එකක් නෑ...මේ දැන් මම ඉන්නෙත් අර බැල්ලි එක්ක ...මම මෙතනින් නවතින එකක් නැතිවෙයි....තව ගොඩක් කාලෙකට......ඔයා ඉවසන්න එපා...."

ආදර ෆොන් එක තියද්දි එමා ඇඩුවෙ නෑ..එමා හිතුවෙ එක දෙයයි...අදින් පස්සෙ පපුව ගලවල පැත්තකින් තියනව කියල....

සාලෙට යද්දි ලස්සන සෝෆ එකේ ඉන්නවා ...

" මොකද වුනේ එමා? "...ගල් පිලිමයක් වගේ හිටගෙන ඉන්න එමා දැක්කම ලස්සනට පුදුම හිතුන...වෙනද දැක්ක එමා ට වඩා පහනක වගේ ලා එලියක් එමාගෙ මූන තිබුන...

" ලස්සන මම හිත ගලවල පැත්තකින් තිබ්බා...දැන් මට පුදුම සනීපයි ..."

ලස්සන කතාකලේ නෑ...එමා කෙලින්ම ගිහින් ලස්සගෙ කකුල් දෙක් ඔලුව තියාගත්ත..

"ඔයා කිවුවනෙ ඔයා මට මහන්සි අරින්න හම්බුනු නවතෙැනක් විතරයි කියලා...මට හිතෙනව මට ජීවිතේ කියල දෙන්න ආව කෙනා ආදර කියල...මම දන්නැහැ ඔයත් මට ජීවිතේ කියල දෙන්න ආව කෙනෙක් විතරයිද කියල ..මට ඔයා ලග ඉන්න දෙන්න පුළුවන්නම් "
ලස්සන එමාගෙ ඔලුව අතගෑවා...එමා ලස්සනට තවත් ලං වුනා...

" අපි බලමු එමා ....ජීවිතේ අපිට මොනවද දෙන්නෙ කියල... මම ඔයාට ආදරෙයි...ඔයා මගෙ ලග නවතින්න.."

" පුළුවන් නම් මට එකම උදවුවක් කරන්න ලස්සන ....ප්ලීස් මාව තව කොල්ලෙක් ලග ඇදුම් ගලවන්න ඉඩ තියන්නෙ නැතිව තියාගන්න ....මට එච්චරක් ඇති...."



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home