<script async src="https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-1850657056839073", enable_page_level_ads: true }); </script> Cinderelli: Part 19

Sunday, December 10, 2017

Part 19

නිදිමත වුණත් එමා meetings ඉවර කරලා රූම් එකට අවා. කොයිතරම් ඇඟට අමාරු වුනත් නින්ද ගියේ නම් නෑ.
 එමා සින්දු ඇහුව... යාලුවෝ එක්ක චැට් කළා...... හැමදේම කළා.... ඒත් හිතේ තිබුන පාළුව නැති වුණේ නැහැ....
 පුදුමෙ කියන්නෙ නින්ද යන්නෙත් නෑ...... බැරිම තැන ආදරට කෝල් කළා... එයා ආන්සර් කලේ නෑ..... එමා ලස්සනට කෝල් කළා...... ලස්සන ආන්සර් කළා....

" කියන්න එමා...

" " මට ඉන්න බෑ ලස්සන මට මාර අමාරුයි..

" "  ආදර  නිදි රෑම් එකේ ...හරි ඔයාගේ හිතේ තියෙන ඕනිම දෙයක් කියලා dannako

" " අපි ආදර ගැන කතා කරන්නැතුව වෙන දෙයක් කතා කරමු ද... එතකොට මට හිතට සනීපයි....

" " කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ ඔයාට කතා කරන්න ඕනෙ ඕනෙම දෙයක් කතා කරමු

" " thanks.... ඉතින් කියන්නකො කුමාරි අක්ක ගැන ටිකක් හිනාවෙන්න

" " එයාට මොංගල්

" " ඇයි ඉතිං ඔයා පස්සේ එන්නේ....

" " අනේ මන්දා මට තේරෙන්නෙත් නැහැ..... ඉස්සර ඉඳන් අපි එකට හිටිය ගොඩක්..... ඒ වුනාට ටික කාලෙක ඉඳලා එයාට පිස්සු.......

" " ඇත්තටම ඔයා එයත් එක්ක මොකක්හරි තිබ්බ නේද?

" පිස්සුද ඔයාට ඇත්තටම එහෙම  නෑ.
"
" ඉතින් ඔයා single මද ඉන්නේ ඒක වෙන්න බෑනේ ...ඔයාට කවුරු හරි ම ඇතිනේ.... කවුරුත් කෙල්ලෙක් නැත්තම් ඔයා gay වෙන්න ඇති." "
එමා එහෙම කිවුවෙ හිනා වෙවී.

" " හප්පා එච්චරයි අඩු කවුද කිවුවෙ මම සිංගල් හිටිය කියල මට කෙල්ලෙක් හිටිය. ඒක තියෙනවයි...නෑයි දෙකම....එයා වෙන කෙ⁣නෙක් බදින්න යන්නෙ...එයා හිතුනම ඇවිත් යනවා.

" "මොකක්ද අප්ප ඒකෙ තේරැම?
"
"එහෙම තමා ඉතිං ...
"
තාමත් එනවද?  එමාගෙ වොයිස් එකේ ඉරිසියාව උතුරනවා

ම්ම්ම්ම්.........

"ශී...ඔයාල ඔක්කොම එකයි...."එමාට තරහ ගියා.

"ඉතිං මට ඔයාට බොරැ කියන්න බැරි නිසා ඇත්ත කිවුවෙ ...බනින්නෙ මොකෝ..?"

"මන්දා. .."

"ඔයා ඇහුවනෙ මට ආදරේ කියන්නේ මොකක්ද කියල...මට ආදරේ කියන්නේ වෙනම දෙයක්..ආදරේ දැනෙන්න වෙනම ලෙවල් එකකින් ..හැමෝම කියනවනෙ මොලෙන් ආදරේ කරන්න ...
......හදවතින් ආදරේ කරන්න කියල ...ඒත් ආදරේ කියන්නේ එහෙම කරන්න පුළුවන් දෙයක් නෙ⁣වේ..මට තියෙනව 3rd eye එකක්...ඒකට දැනෙන්න ඕනි ...මට අයිති කෙ⁣නෙක් මේ ලෝකෙ ඉන්නවා නම් එයාව දැක්ක ගමන් මට ඒ පුරැද්ද දැනෙන්න ඕනි. .
.......මට ඒක එයාගෙන් reaction එකක් ලැබෙන්නඕනි. ඒක මට දැනෙන්නෙ රොමියෝ ජුලියට් love srory එකක් වගේ නෙවේ . සිද්ධාර්ථ  යශෝදරා love story එකක් වගේ....මේරි ජෝසෆ් love story එකක් වගේ..
......මට ඒ කෙනා ලැබුනොත් තමා මම ඇත්තටම ආදරය විදින්නෙ. ඒ තරම් ම පින් කරල නැති වෙයි අපි ඒත් අඩුම තරමෙ අපිට අයිති අපි බව වත් දැනෙයි නෙ. ඔයා ට මේව බර වැඩියි එමා ..."

"ලස්සන..මම පොඩි ලමෙක් නෙවේ..ඒත් දැන් ඔයා කිවුවෙ ඔයා ගෙ කලින් ගර්ල් තාම   ඇවිත් යනව කියල ..ඒක ආදරය නෙවෙයි ද එතකොට ? අමතක කරගන්න බැරිව  දුක් විදින?"

"ඒක ඔයාට ආදරේ කියල හිතෙන්න පුළුවන් එමා...මම කියුවෙ ඔයාට ආදරේ කියන්නේ සාපේක්ෂ දෙයක් කියල .ඒත් මට ඒක මම බලාපොරොත්තු වෙන ආදරය නෙවෙයි . ...
......ඇත්තටම එයා මට ලැබෙන්න තිබ්බ ආදරය නම් එයා මගෙන් වෙන් වෙනනෙ නෑ නෙ....එහෙම වුනා නම් අපි පරශ්න විසදගෙන එකට ඉදියි..මට ඕනි ඊට වඩා ගොඩක් ඩීප් ලව් එකක් . මාව දාල යන එකක් නෙවෙයි..."

" එත⁣කොට එයා ඇවිත් යන්නෙ? ආදරේ නැතිව සෙක්ස් කරන්න පුළුවන් ද?"

" ඇත්ත ම කියන්නම්...ඔයා හිතයි මම මහ ජරා කොල්ලෙක් කියල.ඒත් මට සෙක්ස් ඕනි නම් ඒකට මට ලැබෙනලේසිම option එක එයා...අපි අතර බැදීමක් තිබ්බ ..අපි ගැලපෙන්නේ නැති නිසා අයින් වුනා...ඒත එයා කැමත්තෙන් එනවනම්, නොදන්න prostitute කෙනෙක් ලගට ගිහින් ඒක කරනවට වඩා මට ඒක ලේසියි..."

" හ්ම්ම් ...ඔයා හරි ඇති.... "

එතනින් එහාට එමාට ලස්සන එක්ක කතා කරනවට වඩා හිතන්න ගොඩක් දේ ඉතුරු වුනා ....දැන් ඉතිං මුලු හවසම කල්පනා කරන්න දෙයක් ලස්සන එමාට ඉතුරු කරලා .

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home